Elérhetőség
Maximális Kényelem, Megbízható Szerviz
Nálunk Ön és az Ön kávégépe a legfontosabb. Tudjuk, hogy senki sem szeretne folyamatosan szervizbe járni, ezért célunk, hogy a javításainkkal és karbantartásunkkal hosszú távon megbízható megoldást nyújtsunk. Minden készüléket alaposan átvizsgálunk és a legjobb alkatrészekkel javítunk, hogy Ön gondtalanul élvezhesse a tökéletes kávét – minden nap, minden csésze után.
Tanácsadás és támogatás
Hasznos tippeket adunk a kávégépek megfelelő ápolásához, hogy elkerülje a jövőbeli problémákat.
Hibaelemzés és diagnosztika
Minden javítás előtt alapos elemzést végzünk, hogy pontosan azonosítsuk a hibát és hatékony megoldást kínáljunk.
Javítás és alkatrészek cseréje
Csak kiváló minőségű alkatrészeket használunk, hogy meghosszabbítsuk kávégépe élettartamát.
Rendszeres karbantartás és tisztítás
A rendszeres karbantartás megakadályozza a nagyobb meghibásodásokat és biztosítja a folyamatosan kiváló kávéminőséget.
Gyakran Ismételt Kérdések
Honnan tudom, hogy a kávéfőzőm javításra szorul?
Ha a készülék nem kapcsol be, vizet szivárogtat, furcsa zajokat ad ki, vagy a kávé íze megváltozott, akkor valószínűleg javításra van szükség. Ha a tisztítás és vízkőtelenítés nem segít, javasoljuk a szakértői átvizsgálást.
Milyen márkákat javítanak?
Szervizünk garancián túli automata darálós kávégépek javítására specializálódott: Saeco, Philips, Gaggia, Delonghi, Miele, Melitta, Jura, Rotel, Nivona, Bosch Benvenuto, Siemens Surpresso.
Mennyi idő alatt készül el egy javítás?
Kisebb javítások akár aznap elkészülhetnek. Komplexebb problémák esetén általában 5-7 munkanap szükséges. Ha alkatrészt kell rendelni, a javítás ideje a beszállítótól függ.
Milyen garanciát vállalnak a javításokra?
A javításokra 6 hónap garanciát vállalunk (kivéve tisztítás és vízkőtelenítés). Ha egy javított alkatrész ismét meghibásodik garanciaidőn belül, ingyen cseréljük.
Mennyibe kerül a diagnosztika?
A diagnosztikai díj 10.000 Ft, amely levonható a végső javítás árából, ha nálunk végezteti el a szervizelést.
Hogyan hozhatom be a készülékemet szervizbe?
Személyesen leadhatja a szervizünkben (2120 Dunakeszi, Szent István u. 63), vagy futárral küldheti el előzetes telefonos egyeztetés után.

📍 Cím: 2120 Dunakeszi, Szent István utca 63, Hungary
📧 Email: kavegeppiac@gmail.com
📞 Telefon: +36 30 789 9301