Elérhetőség

Maximális Kényelem, Megbízható Szerviz

Nálunk Ön és az Ön kávégépe a legfontosabb. Tudjuk, hogy senki sem szeretne folyamatosan szervizbe járni, ezért célunk, hogy a javításainkkal és karbantartásunkkal hosszú távon megbízható megoldást nyújtsunk. Minden készüléket alaposan átvizsgálunk és a legjobb alkatrészekkel javítunk, hogy Ön gondtalanul élvezhesse a tökéletes kávét – minden nap, minden csésze után.

Tanácsadás és támogatás

Hasznos tippeket adunk a kávégépek megfelelő ápolásához, hogy elkerülje a jövőbeli problémákat.

Hibaelemzés és diagnosztika

Minden javítás előtt alapos elemzést végzünk, hogy pontosan azonosítsuk a hibát és hatékony megoldást kínáljunk.

Javítás és alkatrészek cseréje

Csak kiváló minőségű alkatrészeket használunk, hogy meghosszabbítsuk kávégépe élettartamát.

Rendszeres karbantartás és tisztítás

A rendszeres karbantartás megakadályozza a nagyobb meghibásodásokat és biztosítja a folyamatosan kiváló kávéminőséget.

Gyakran Ismételt Kérdések

Honnan tudom, hogy a kávéfőzőm javításra szorul?

Ha a készülék nem kapcsol be, vizet szivárogtat, furcsa zajokat ad ki, vagy a kávé íze megváltozott, akkor valószínűleg javításra van szükség. Ha a tisztítás és vízkőtelenítés nem segít, javasoljuk a szakértői átvizsgálást.

Milyen márkákat javítanak?

Szervizünk garancián túli automata darálós kávégépek javítására specializálódott: Saeco, Philips, Gaggia, Delonghi, Miele, Melitta, Jura, Rotel, Nivona, Bosch Benvenuto, Siemens Surpresso.

Mennyi idő alatt készül el egy javítás?

Kisebb javítások akár aznap elkészülhetnek. Komplexebb problémák esetén általában 5-7 munkanap szükséges. Ha alkatrészt kell rendelni, a javítás ideje a beszállítótól függ.

Milyen garanciát vállalnak a javításokra?

A javításokra 6 hónap garanciát vállalunk (kivéve tisztítás és vízkőtelenítés). Ha egy javított alkatrész ismét meghibásodik garanciaidőn belül, ingyen cseréljük.

Mennyibe kerül a diagnosztika?

A diagnosztikai díj 10.000 Ft, amely levonható a végső javítás árából, ha nálunk végezteti el a szervizelést.

Hogyan hozhatom be a készülékemet szervizbe?

Személyesen leadhatja a szervizünkben (2120 Dunakeszi, Szent István u. 63), vagy futárral küldheti el előzetes telefonos egyeztetés után.

Szerviz Külső Nézet

📍 Cím: 2120 Dunakeszi, Szent István utca 63, Hungary

📧 Email: kavegeppiac@gmail.com

📞 Telefon: +36 30 789 9301

Webáruház készítés